joi, 26 octombrie 2017

AUTOBUZELE ROMANIEI 1

autobuzul interurban CIRA A7, construit în cadrul CIRA
(Centrala Industrială de Reparaţii Auto), la IRA Berceni (viitoarea uzină ROMPRIM).

Era carosat acolo pe şasiul autocamionului SR-7BA1 (acesta avea cabina de conducere avansată).
Era echipat cu motorul OTTO (pe benzină) SR-211, cu 8 cilindri în V, 103 kW/140CP.
A fost folosit exclusiv pe traseele IRTA/ITA. De unde v-a venit ideea că ar fi fost pentru export?
A fost construit între anii 1972-1973 şi a fost precursorul autobuzului A8, construit pe şasiu ROMAN 8.135.
copil de sofer la IRTA

- autobuzul M.T.D.: 1955-1958
- troleibuzul T12 (URAC, prin modificare autobuze interbelice): 1955-1958
- generatia TV 1: 1958-1960
- troleibuzul TV 2E (cu mai multe modele si variante): 1959-1968
- autobuze din generatia TV 2: 1960-1968
- autobuzul TV 7R: 1964-1967
- autobuzul TV 71R: 1967-1973
- autobuze din generatia TV 20: 1968-1975 (in nici un caz 1966 !)
- troleibuzul TV 20 E: 1969-1975
- autobuze numite si Roman Diesel A8: 1974-1978? apoi A-83: 1983-1987
- autobuzul ROMAN 112 UD (licenta MAN): 1974-1979/80
- troleibuzul DAC 112 E: 1976-1980
- autobuzul ROMAN 109 RD (caroserie MAN/motor SAVIEM): 1976-1978
- autobuzul ROMAN 111 RD(T), numit mai apoi "DAC", cu multe variante si modele: 1977-199x?, de departe cel mai longeviv tip.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

De ce au blugii acest buzunar mic ?

De ce au blugii acest buzunar mic? Sigur te-ai intrebat macar o data in viata. Macar o data in viata te-ai intrebat asta, dar nimeni n...